Après, la déferlante des sourcils ondulés faite place s’il vous plaît aux « Lightning Brow », c’est-à-dire aux sourcils en forme de foudre.
 

 

Thank you everyone for the love (and the hate) on this look 😊💕⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⚡️Details⚡️ @anastasiabeverlyhills dip brow « darkbrown » / gel eyeliner « jet » @morphebrushes 35b palette (yellow shade all over the eye) @fentybeauty « trophy wife » highlighter on the lid @iikonn lashes « slay » (Code SHINYBEAUTIZ for 25%off at checkout 😍) ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ _____________________________________________ #katvond#universodamaquiagem_oficial#makyaj#nyxcosmetics#eyemakeup#dressyourface#makeupartist#makeuptutorial#abh#brian_champagne#anastasiabeverlyhills#hudabeauty#maquiagem#maryhadalittleglam#anastasiabrows#wakeupandmakeup#fentybeauty

Une publication partagée par Zakia WAHBI (@shinybeautiz) le

Chaque semaine, sur Instagram, nous avons droit à une tendance plus ou moins saugrenue qui se répand par la suite chez les amateurs de « j’aimes » en tous genres. Aujourd’hui, on découvre avec étonnement les sourcils et en forme d’éclair. C’est la make-up artiste Zakia Wahbi qui a lancé cette nouvelle tendance via son compte, il y a une semaine. Pour réaliser ce maquillage, elle a utilisé la crème gel pour sourcils Dipbrow de chez Anastasia Beverly Hills à 21,95 €. Vous remarquerez, qu’elle aura fait de même pour son eye-liner.

Ce qui est amusant, c’est que la jeune femme a réalisé ce maquillage au second degré. Comme légende, elle y avait inscrit la phrase « When I decide to be a #weirdo » que l’on traduit part lorsque « je décide d’être bizarre ». Cependant, cette publication est devenu populaire, s’attirant plus de 23,600 « j’aimes » et plus de 687 commentaires. Et bien entendu, il aura fallu quelques jours pour que d’autres s’en inspirent.

 

Headed out to #akihabara today to track down a special vinyl toy for a special friend from a shop Nick took me to last week. Except The store I remembered was the wrong one. I had No record of the other store, couldn’t get a hold of nick, my Phone’s GPS doesn’t work, the data is limited, the free wifi was ghosting me and my batt was getting low. the endless sea of multi level gaming and toy shops made it impossible for me to retrace my steps. I got frustrated then #LIGHTBULB 💡I Used google maps to search all the shops in the area, I can’t read Japanese but one by one I sleuthed all the photos people uploaded until recognize the spot. Success!! But to think once upon a time We never had smart phones! Well this place probably did but seriously it was a struggle! Pretty satisfying to find it though! Almost threw in the towel! rewarded myself with a little cheese tart, (I’m such an #emotionaleater) Then, in line, two handsome young Americans offered to buy my treat, but I humbly declined! (Idkw) I felt bad for turning down their generosity and opportunity to socialize so I flipped it and bought them each one instead. Tarts are on #lightningbrows tonight! . . #mySuperheroName #SquatItOff #straightToMyBooty #survived

Une publication partagée par Sam Artypants Fitness (@sam_artypants_fit) le

Que pensez-vous de cette nouvelle tendance Instagram ?